Q-suite

Vraag

Samen met Q-music een mediapartnership opzetten rond het Q-Beach House.

Klant: Sleepworld

Periode: 2014

Idee

Je kon kans maken op één overnachting voor 2 personen in de Q-suite van het Q-Beach house.

Uitwerking

De gehele Q-suite werd door Sleepworld gebrand.

Dag van de Slaap

Vraag

Bedenk een actie rond de Dag van de Slaap, die jaarlijks op de laatste vrijdag voor de omschakeling naar het zomeruur valt.

Klant: Sleepworld

Periode: 2014

Idee

Wondergarden ontwikkelde eerder al de baseline “Klaar voor je dag” voor Sleepworld. Hierop bouwden we verder door enkele dagen voor de Dag van de Slaap radiospotjes uit te zenden waarin gevraagd werd of de luisteraar klaar was voor de Dag van de Slaap. Wie er nog niet klaar voor was, adviseerden we om alsnog tijdig van de grote voordelen bij Sleepworld te profiteren.

Uitwerking

De campagne liep op Radio 2 en Studio Brussel en kreeg online en in de winkelpunten een vervolg.

Resultaat

Radiospots op maat van de zender!

Vraag

Positioneer Sleepworld als een uitgesproken premium brand.

Klant: Sleepworld

Periode: 2014

Idee

De speelse toon van de eerdere Sleepworld-communicatie strookte niet langer met de nieuwe, nog hogere positionering van het merk. Daarom bedacht Wondergarden extra stijlvolle radiospots met liedjes die glashelder weerklonken in de oren van wie in een Sleepworld bed slaapt, terwijl ze danig vervormden voor wie niet van de comfortabele nachtrust van Sleepworld kon genieten.

Uitwerking

We liedjes werden aangepast aan de smaak van de luisteraar. Radio 1-luisteraars hoorden bijvoorbeeld andere nummers dan Radio 2-luisteraars. De bekende jingle van Sleepworld paste nog prima bij de vernieuwde positionering en werd bijgevolg weerhouden.

Resultaat

Meer oogst uit de wondertuin